snow

Vilka påhitt!


Hej Bloggis!
Hoppas ni har en härlig söndag! Klockan 12 idag trodde jag att det var kväll, det var så mörkt ute. Googlade precis på vintersolståndet, som inträffar imorgon. Inte undra på att det är nattsvart vid lunchtid! Hela gårdagen och den här morgonen har jag haft ångest. Djupt, intensiv ångest. Varför? Undrar kanske ni. Eller så undrar ni inte alls utan tycker bara jag är jobbig. Det är den här hemtentan som gnager i mig. Patetiskt. Jag vet. Hur svårt kan det vara att sätta sig ner några timmar och plugga? Jag mår bra mycket sämre av att älta än av att faktiskt ta tag i den! Så idag har jag gjort det. Bra Annie! Imorgon tänkte jag ägna förmiddagen åt hemtentan och eftermiddagen åt julstädning. Mattor ska piskas, fönsterkarmar ska dammas och golv ska torkas. Typ. Men först söndagkväll och vad händer då må tro? Jag chockerar er med att gå på ännu en julkonsert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0