snow

Your Tea



Anna
har tipsat mig om Your Tea!
Man beställer det på nätet och det sägs göra under! Jag kan inte uttala mig om det. Än. Jag har bara testat det i två dagar så återkommer senare om det gjorde någon skillnad! Det ska bland annat pigga upp och hjälpa kroppen att komma i balans! Visst låter det bra? Nästan för bra för att vara sant! Det finns flera olika sorter och varje sort inriktar sig på specifika saker. Tror att just detta ska vara extra bra för magen! Jag tycker tyvärr inte att smaken är någon höjdare dock, smakar som buljong. Men med lite honung och citron slinker det ner, haha. Kan tänka mig att det är alger (kan det finnas i te? noll koll) eller liknande, annars brukar ju te vara sött och gott. Dålig reklam? Haha, det gör inget. Jag vill vara ärlig. Nu fortsätter mitt projekt i att vara nyttig. I dagarna tänkte jag förnya mitt kort på Friskis också. Jag är igång alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0