snow

Balanserad



Goddagens!
Här har det varit vår igen och jag älskar det! Haft en effektiv måndag och vänt blad (med syfte på förra inlägget). Jag har jobbat en halvdag på förskolan och tagit Cindy på promenad. Sprungit 5 kilometer och lagat tacos. Så lagom om varje del och jag går och drömmer om att när jag blir stor och ska leva mitt vuxna liv hoppas jag inte behöva jobba heltid. Haha, ja andra drömmer om lyxvilla och miljondyra bilar. Jag drömmer om ett 75% arbete. Men ja, jag ser många fördelar med det. Man slipper vara så grymt trött hela tiden och ha ångest över att man inte hinner med allt man önskar. Ska dock inte gå in i en längre diskussion om detta för det kan vara ett känsligt ämne. Hur som helst, att ha balans i sin vardag är A och O. Och idag har jag haft total balans och jag märker hur bra jag mår av det. Har även läst ut min bok om älskade Will Traynor. Läs den om ni har möjlighet! Nu: Familjen Annorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0