snow

En fyraårings funderingar & fredagsfix!



Det blev lite uppehåll här inne på några dagar men det är för att jag har haft fullt upp med jordens levande blommor. En fyraårig flicka berättade häromdagen att hon har varit i Sälen. Jag frågade vad hon hade hittat på där och hon sa att hon hade åkt skidor. När jag sen frågade om vilken årstid det är där uppe i Dalarna just nu så fick hon tänka efter en stund innan hon svarade att där är jul för tillfället. Så sött! Det är det bästa med det här jobbet! Hur som haver så har jag tagit helg och tänkte alldeles strax styra kosan mot mormor och morfar! Sen är det massa annat fix och don som ska dras i land. Ett varv på gymmet hade jag tänkt och sen ska Cindy ut på en runda och då tänkte jag passa på att lyssna på veckans avsnitt av Fredagspodden. En bra fredag, tror ni inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0