snow

Fredagkväll & teknikskit

God morgon lördag och sovmorgon! Ahh, så skönt och välbehövligt! Gårkvällen spenderade jag hemma hos Karolina, i hennes inredningstidningspotentiella rum! Hon har fått det så galet fint! Teven var inte installerad så vi hade kvalitetstid och det var underbart! Som teve, data, mobiler kan förstöra för relationer va? Blir knäpp när jag ser bilder från någons mysiga middag med vänner där de enda de gör är att ta bilder, greja med telefonen och aldrig på riktigt kunna rikta sin uppmärksamhet på varandra. Hur jäkla trevligt har de, egentligen? Vi hade i alla fall en mycket härlig kväll tillsammans och jag kan verkligen sakna tiden när man umgicks med kompisar dagarna igenom (idag är det på dagen ett år sedan jag blev färdigutbildad undersköterska!!). Alla timmar man kunde spendera tillsammans och man visste exakt hur den andras liv såg ut. Man reagerade direkt om någon i klassen hade en ny tröja på sig, haha.

Tjockaste koftan, nya klockan och köttbullsrunda kinder

Idag ska jag gå en runda på stan, shoppa loss på Kicks (gissa vad jag vill lära mig att göra?!) och ikväll ska jag hem till Daniel för att dricka vin och spela spel med ett härligt gäng vänner! Melodifestivalen drar ju dessutom igång och det tycker jag ska bli superroligt! Daniel har dock förvarnat mig att han hatar programmet så teven får vara avstängd. Fast det var ju precis så jag nyss kom fram till att jag ville ha det (tänkte ju börja klaga på att jag inte får se det, jag är ju rolig jag...). Nu önskar jag er alla en riktigt GLAD LÖRDAG, kära Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0