snow

Hjärtedag & deppighet

Hej alla hjärtan och stjärnor! Hoppas ni haft en underbar hjärtedag! Jag tror att många älskar dagar som dessa men jag tror minst lika många kan tycka det ligger någon slags ångest omkring... ja allt. Om hur man ska visa sin uppskattning och för vissa blir det nästan en tävling vem som handlar finast och dyrast saker. Och sen finns det säkert många som känner sig extra ensamma när det blir så tydligt en sådan här anmärkningsbar dag. Jaja, det gäller att visa varandra kärlek och omtanke alla dagar om året, istället bara den hajpade 14:e februari, tycker jag. Nog pratat om det.


Har varit deppig några dagar. Ledsen, arg på mig själv och på andra och bara allmänt nere. Känner att jag vill vara ifred och gå långa promenader och tänka fritt men jag har umgåtts med någon nästan alla dygnets vakna timmar. (Det är inte synd om mig, inte det jag säger. Men ibland kan jag bara toklängta av att vara helt för mig själv). Här kommer en bild från detta nu och även en från gårdagen - då jag bakade chokladbollar i en kärleksfull tappning. Det blir man glad av! Löjligt gott ju och choklad är min stora last denna vecka! Och nu ska den lite halvsura Annie hämta energi från Malin (som ska tvingas se kvällens deltävling i Melodifestivalen, haha - snällt av mig va? Umgås med en argis och se något hon inte alls är intresserad av) och ha en mysig lördagkväll ihop! Hoppas du också får det! Puss å kärlek från mig till dig Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0