snow

I sin enkelhet


Lika tidigt ute som jag var med att kolla efter nyårsklänningar är jag nu med sommarkläder. Kan längta så galet mycket efter att få dra på mig ett par vita jeans och bara få känna mig snygg. På sommaren hoppar man i ett ljusa byxor, sätter upp sitt solblekta hår i en tofs och sen är man klar! Allt blir så mycket enklare (just nu hatar jag alla jackor och mössor och halsdukar man måste böka på sig och som för all del inte alls passar bra till de övriga kläderna) och snyggare. Och då ska det kanske tilläggas att jag fått lite färg, för vita jeans och denna spöklikande variant jag kör på just nu är inte särskilt smickrande ihop. Men sen, där i juli någon gång ska det nog ha ordnat upp sig. Mina kompisar hade sagt att den här kombinationen med blommig blus och nätta sandaler är såååååå typisk mig. Det hade liksom inte kommit som någon överraskning men ibland är det mest förutsägbara även det bästa. Det ska man komma ihåg. För ni, om någon, vet ju. Jag väljer ju smågulligt. Rakt igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0