snow

Mitt i vardagen



Vet ni vad jag kom att tänka på?
Att jag är så grymt dålig på att ta vardagsbilder. När det är semester eller födelsedagar så flyger kameran fram men så fort livet rullar på som vanligt glöms den bort. Och det är väl egentligen då, på tisdagseftermiddagen eller under spagetti-och-köttfärssås-middagen som man borde föreviga ögonblicken? Jaja, idag fick den i alla fall luftas en stund. Så här. Mitt i vardagen. En hejdundrans solig tisdag. Salladssköljning, Candy Crush-spelning och en sovande Cindy. Herr Hosta, jag och min, får man säga "gamla klasskompis", Sara har lunchat på stan och solat nästipparna vid åpromenaden. En mycket härlig dag! Som nu finns med på minneskortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0