snow

Pepplåt



Haft en effektiv fredag och inleder nu kvällen med att lyssna på One Direction!
Deras låt Through The Dark är bara så bra! Har gjort tapas med mamma och pappa och väntar nu på att Marcus ska komma hit! Vi ska handla morötter med dipp och lyssna på Harry och hans vänner (hmm, in my dreams va?!). Vill också bara lägga in en liten påminnelse till mig själv. Jag gör ju det ibland. Skickar meddelanden till mig själv som jag ser när jag går tillbaka i arkivet (älskar att göra det!). När jag läser detta en fet augustidag, när jag känner mig allmänt sunkig och småtjock, så vill jag bara säga en sak till mig: Annie du mår så jäkla bra av regelbunden träna! Upp och rör på dig!! Så. Nu ska jag njuta av en härlig helg, hoppas du också kan göra det! Puss på er kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0