snow

Sen sist vi hördes



Då ska vi se. Ett litet blogginlägg ska vi väl kunna knåpa ihop. Men alltså. Ibland står det still i allt som rör texter och fantasifulla meddelanden. Men så här, vad har hänt sen sist? I torsdagskväll tog jag helg. Skönt men veckan hade gärna fått innehålla några fler arbetstillfällen. Men är det sportlovet så är det. I torsdags umgicks jag i alla fall med kusinerna och vi började titta på The Hangover Part III men endast en kvart hann vi med innan annat snack tog över. Fredag igår och var på stan med farmor och en blivande tioårig kusin. På kvällen var jag i Helsingborg med ett gäng vänner. Kom hem sent i natt och här sitter jag nu. Längtar efter en sak: att Melodifestivals-skivan kommer ut. Haha, ja men vet ni? Då kan jag ÄNTLIGEN uppdatera min springlista! Och det är på tiden. Meningen är ju att låtarna, som rullar där, ska tagga och peppa en men just nu är de öronbedövande. De är spelats på tok för många gånger. Oscar Zia kommer få mig att springa snabbare och längre! Väldigt intressant inlägg känner jag. MEN DUUU det är inte alltid så lätt när man vill uppdatera bloggen samtidigt som hjärnan ropar VAD SKA JAG SKRIVA?!?!

Bilden är lånad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0