snow

Söndagshäng


Okej.
Vin blev det och det är inte mitt huvud skapt för eller van vid. Huvudvärk deluxe, är vad jag haft denna söndag. Inte hela världen men dagens planer ändrades eftersom Runkepper insisterade på att jag skulle springa åtta kilometer, i tävlingstempo. Men det ströks från agendan ganska snabbt, kan jag då meddela. Istället har jag, pappa och Marcus varit på Väla och köpt keps till pappa, kollat mössa till Marcus och jacka till mig. Ypperligt trevligt även om vi inte hittade så mycket. Och sen har vi mest hängt i soffan, som sig bör på söndagar. Jag kollade en inspelad Melodifestival-gårkväll och blev typ kär i Ellens Songbird. En skön dag som avslutas med några härliga nytagna bilder på min lilla pärla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0