snow

Sotade ögon



Har tagit ruggit många bilder den senaste veckan på saker jag tänkte blogga om.
Och som jag sagt förr så är det ofta där bland bildtorkan som blogginspirationen annars tryter. Men nu så kör vi och vi börjar med en liten tanke jag haft rätt länge men som jag inte riktigt tagit tag i. Förrän nu då. Fick i julklapp presentkort på Kicks för att gå på en rådgivning hur man gör sotade ögon, som jag länge velat lära mig. Men så har jag kollat rätt noga och upprepande gånger på DET HÄR klippet och tyckt att jag snappat upp på ett ungefär hur man ska göra. Så i lördags tog jag med mig Elina till stan för att istället köpa med mig hem det som behövdes. Och sen gjorde jag ett seriöst försök att få så kallade smokey eye, som jag dock glömde bort att fota av. Men det kommer en annan gång, när jag är mer vass med motoriken. Men måste då ändå säga att det blev bra med tanke på att det var typ första gången jag la en ögonskugga överhuvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0