snow

Tulpanernas 2014


Som ni vet är jag ju mycket svag för att göra egna framsidor till mina kalendrar. Detta är min fjärde och jag lär aldrig tycka det blir tråkigt. Årets bild är en som gör mig så himla glad! Ett kort på massa blommande tulpaner från maj. Underbart! Kalendern får dock inte så högt betyg men tanke på att jag fått sitta och riva ut ett helt april eftersom det fanns dubbelt upp av den. Vilken miss! Men jaja, visst är den härlig? Att bilden har en aning gulare nyans än det var tänkt från början gör inget tycker jag. Skrivaren hade slut på ett par färger så den försökte kompensera det hela med mer gult. Men den färgen har ju varit min grej ett tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0