snow

Vårkänslor


Kommer ni ihåg min första kategori på den här bloggen?
Nej, jag tänkte väl det! Därför ska jag påminna er om den nu! Det är ju nämligen något så härligt som vårtecken! Här kommer det första för i år - tulpaner! Hur vårigt och härligt som helst. Precis som denna tisdag. Strålande sol, fågelkvitter och nollgradigt. Man kan ta av sig vantarna mellan varven (nåja, när man går i högt tempo i alla fall) och jag njuter av solstrålarna, alla söta barn, på förskolan. Läste ett fint citat i kalendern i förmiddags som stämmer så bra, "Barn är jordens levande blommor". Nu ska här klippas hår. Eller ja, Elina ska stå för klippandet. Säkrast så. Luggen ska kapas en centimeter eller två och topparna vässas till! Glad tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0