snow

Värmande sol & bokmal



Vet inte riktigt vad som hände men igår var det vår här! 
Fem plusgrader, en värmande sol och massa fågelkvitter! Kan man annat än älska det? Idag är det däremot andra bullar. Grått, mulet, höstkallt och nu när jag cyklade hem kom det snöblandat regn också. Inte alls särskilt trevligt men jag kan leva lite på gårdagen. Ett tag till i alla fall. Idag har vi haft maskerad på förskolan, vilket var mycket roligt i barnens ögon. Har träffat flera prinssessor, pirater, en och annan byggarbetare och tiger. Själv var jag en pyjamastjej som var så trött och sömnig att jag var tvungen att lägga mig på soffan ett tag. Väldigt, väldigt roligt ska ni veta. Avslutade dagen med att få höra något fint från en pojke. Vet du fröken? Mina föräldrar brukar kalla varandra för skatter. Man såg på pojken att han tyckte om det. Underbart! En annan sak som är underbar är min bok - Livet Efter Dig! Brukar aldrig "sluka böcker" men den här är omöjlig att släppa. Och borde inte få ha en sista sida!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0