snow

2014



2014! STORT! Nyårsafton firades in tillsammans med ett gäng kompisar! Josefine hade gjort en jättegod middag (en förrätt - kräftsoppa - som jag bara måste försöka mig på snarast) och det pratades och togs kort och glittrades - precis som en nyår ska vara. Vid tolvslaget stod vi på en ödesbelagd parkering för att se raketer skjutas upp och för att stå i kö till stans nästintill enda dansgolv, hehe. Men trots att det blev lite annorlunda så blev det bra! Mina byxor höll sig också riktigt bra! Jag som trodde att hälften av paljetterna skulle åkt av efter halva kvällen hade helt fel! Nu ska jag ta till vara på denna första torsdag på det nya året - år 2014!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0