snow

Fredag, snö & godis

Fredag och ingen är gladare än jag! Det är ju nämligen min favoritdag på hela veckan! Idag har jag varit på småbarnsavdelningen och det fortsätter i samma spår även nästa vecka. Ettåringarna är så söta att man smälter men tre år, har jag kommit fram till, är den BÄSTA åldern. De fixar att äta själv utan massa kladd, kan aktivera sig och är medgörliga med det mesta. Idag har vi busat i snön, åkt pulka och ätit kycklingsoppa. Efter jobbet halkade jag ner till stan för att köpa hem stans godaste godis på Hemmakväll. S är ju bara för fint! Gjorde en sats chokladbollar igår kväll också som jag hoppas ingen norpat av än. Ikväll blir det därför en riktig gottekväll! 


Ni ska veta att det snurrar många tankar just nu i mitt huvud. Om jag fick önska en sak så hade det varit att jag visste vad jag ska utbilda mig till. En gåta som aldrig ser ut att klarna. Skit. Sjukgymnast, lärare och psykolog har varit på tapeten men jag vet verkligen inte.. Det är jobbigt att vara i detta mellanting. Jaja, får tänka att det löser sig - för det gör det ju. Någon gång. Nu ska jag stilla tankarna ett slag och ha helg! Glad fredag Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0