snow

Grattis Adam!!



Också var det torsdag, som jag ville tro det var redan igår!
Himla snurrigt det blir när man verkligen fått för sig att det är fel veckodag. Ännu lite segare eftersom jag ska jobba även lördag, då vill man hellre tro det är en dag mer än mindre. Jaja, nog snackat om det. Igår fick jag för första gången stänga på en av de två förskolor jag är på. Lite läskigt med tanke på alla ytterdörrar som man ska hålla koll på är stängda och låsta men det gick väldigt bra! Skönt för nu kan jag både öppna och stänga på bägge ställena! På måndag ska jag hålla i öppningen på den andra förskolan och även stänga där flera dagar nästa vecka! Så glad att jag fått mycket jobb och att de anförtror mig! Det får min ångest att coola ner sig lite och såklart gott med klirr i kassan! Men detta var inte alls vad jag tänkte prata om idag. Skulle mest bara "visa att jag lever" och säga ett stort GRATTIS till min Adam!! Idag fyller han 23 år! Jag har alltid fått säga "min Adam" eftersom både jag och Lina har en bror som heter Adam. Så det faller sig väldigt naturligt men hörs mycket märkligt i andras öron. Hmm.. oj vad jag inte håller mig till ämnet. Hur som helst -ha nu en fantastisk mysig torsdagskväll! Imorgon ska jag tipsa om en riktig Annie-film. Gullig och romantisk gånger tusen!

Visst känns bilden nästan lite kyrklig? Min frisyr också våra händer, haha.

Kommentarer
Postat av: Malin

JÄTTEkyrklig bild Annie...

2014-01-24 @ 22:20:28
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0