snow

Helgens tema


Sitter här och lyssnar på James Blunts nya superlåt - Bonfire Heart - samtidigt som solen strålar in här på en krispigt blå himmel! (Tror inte jag sett sol och himmel utan moln sen typ november någon gång, HEMSKT). Kan det bli mer underbart? Ja, det hade väl då varit att jag var ledig ikväll, haha. Men nu ska vi inte snacka jobb. Istället tänkte jag återkoppla till bilderna jag lagt upp här. Hittade nämligen några urhärliga, somriga bilder på Ebba igår. De har inte visats på bloggen innan. Tycker de är så fina. Vem har tagit dem tro? Va, va, va? Ja, man måste ju få vara lite stolt. Men sen är ju Ebba också en hejare på att se avslappnad ut framför kameran. Hon "bara gör det" medan jag får anstränga mig som tusan för att känna mig hälften så bekväm - utan framgång. Jag lyckas alltid har en stel min eller en ansträngd pose. Men inte EbbaImorgon får ni en ny bild med helgen tema, Ebba, - blomplockning med gula inslag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0