snow

Kärlek Deluxe


Hej söndag och denna vita vintervärld! Sitter här med en alldeles för stor tröja på och är helt varm i kroppen efter en perfekt dejt igår. Jag tog med Marcus ut på stan. Snön yrde och det var ett himla busväder så det var extra mysigt att komma in i biovärmen. Vi kollade på en superbra film, som var super-mega-Annig, Kärlek Deluxe. Marcus fick hålla ut i en och en halvtimme med romantiska scener och endast kvinnliga biogäster men det gick (enligt mig) smärtfritt och jag tror inte han fick några men för livet! Det var en riktigt feelgood-film. Bra skådespelare och sen var det ju vårljus och sommar också, ska kanske tilläggas. Det får en att längta! Och kärlek är ju underbart också! Jag och Marcus firade dessutom 3,5 år! GALET!!! Köpte med oss pizza hem och hade en mysig hemmadejt med massa ljus och ännu mer film. En riktigt bra lördagskväll helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0