snow

Sista minuten i dubbel bemärkelse


Hej söndag och alla helgfirare! Hoppas ni vaknat upp på er bästa sida! Idag är jag ledig! Yehoo, och det tackar jag för efter en heltidsvecka plus en lördagkväll med jobb! Idag tänkte jag fortsätta med Ebba-temat som vi har här i helgen. Sommar och sol kan man väl ändå inte få för mycket av? När jag ser de här bilderna vill jag bara påminna mig själv om att älska shortsväder - och ta vara på det till max! Vet att jag gjorde detta förra sommaren och hade inte jeans på flera månader! Chinosen fick åka på en gång eller två men det var i nödlägen när temperaturerna snarare var vår än sommar. Funderar, på tal om sommar, att boka en sista-minuten-resa i mars till värmen, men vi får se. Kanske att jag istället försöker jobba på så mycket som möjligt och har mer ledigt i sommar istället. Ikväll ska jag på teater i Helsingborg med mamma, pappa, farmor och farmor. Kommer antagligen sänka medelåldern med flera år, haha. Vi ska se, på tal om resor, en teater med Eva Rydberg som heter just Sista Minuten! Olidligt spännande! Återkommer med hur den var och hur det blev med den där resan. GLAD SÖNDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0