snow

Vardag igen!



Tänkte knopa ihåg ett inlägg om något annat än vad jag haft för mig idag men vet ni?
Jag orkar inte tänka avancerade tankar och skruva upp hjärnan på högvarv när den precis börjat koppla av efter en fullspäckad dag. Var tänkt jag skulle ha sovmorgon, äta långfrukost och gå till gymmet (i snön - som kom igår kväll och försvann lika snabbt) men blev ringd direkt när jag vaknade! Happ! Men pengar är gott och ska man ändå jobba senare på eftermiddagen kan man lika väl ta hela dagen! Ja ja, Gud så intressant va? Slut i huvudet. Nu tänkte jag drömma mig bort till Kreta en stund - lägga fingrarna på ett par helt underbara sommarklänningar som är på megarea HÄR och bara njuta av en ledig tisdagskväll. Alltså. För en vecka sen var jag i en mycket behaglig, tillbakalutad sinnesstämningen och tänkte knappt på att vardagen skulle dra igång igen. En vecka senare är allt i 110. Knäppt det där! GLAD TISDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0