snow

Agent Provocateur


Jag letar efter en ny bikini. Ja, det har jag ju gjort ett tag nu. Det hade varit fint att ha en ny till Kreta. Men jag hittar ingen. Antingen stör jag mig på att BH:n är i fel modell eller på att tyget är för glansigt eller på att trosan är för låg. Ja, ni hör ju själva - vilka nonsens! Men så häromdagen sprang jag på (om man nu kan "springa på" på nätetDEN HÄR bikinin! Himla snygg tycker jag - gillar passform men jag skulle vilja ha den i marinblått, min favoritfärg! Men priset på dryga 1500 är alldeles för saftigt! Letandet går vidare..

Kommentarer
Postat av: saaarrraaa :)

Men det är väl billigt & bra? :D

Svar: Haha, inte för en undersköterska ;)
Annie

2014-07-03 @ 09:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0