snow

Älskar detta!!



Jag gör det förbjudna och lägger upp samma bild här som på Instagram. Men det tåler ni va? Vill ju inte vara anledningen till en allergisk reaktion eller så. Igår efter att familjen ätit middag på altanen kom Marcus hit. Vi packade badkläder, tog med en handduk och drog ner till havet. Helt ljuvligt! Massa folk, som solade och satt vid Klitterhus och åt. Havet var rätt kallt, 22 grader tror jag, men solen värmde trots att klockan var åtta. Jag tror jag aldrig kan få nog av detta! Idag har jag jobb på förskolan under eftermiddagen. Ikväll är det tänkt att jag ska träffa Sara, vi ska äta middag på stan! Men det är inte helt spikat än, så får se hur det blir. Annars blir det min favoriträtt här hemma - tacos! En sak är säker. Den här dagen kommer bli lika svettig som gårdagen. Bäst att ta på sig sin tunnaste klänning eller svalaste blus. Hej å hå - hoppas du har det bra Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0