snow

Äntligen fredag & Gocam

Ljuset nu alltså - stanna för alltid!

Så himla skönt med helg!
 Speciellt med en inledning som denna! Vi har haft hetta här idag som heter duga! Alldeles utomordentligt härligt med 25 grader och middag på altanen! Det är sommar på riktigt när man måste vänta med hundpromenaden för att det är för varmt och när solen värmer långt in på kvällen! Jag bara älskar det och kan inte få nog! Medan jag låg i solstolen idag hittade jag en, för mig, helt ny app! Gocam heter den. Nu är det ju så att jag inte är den snabbaste med att upptäcka nya låtar och appar och sånt. Därför antar jag att ni redan för lääääänge sen har hittat den här. Men för den som inte vet ska jag berätta. Det är en app som har tagit "selfie" till en ny nivå. Istället för att behöva mecka med att trycka på kameraknappen när man ska knäppa en bild vinkar man bara med handen mot kameran och KLICK! Himla fiffigt sätt! Nu ska jag koppla ner mojängen som jag stirrar in i, sova ett slag för att sedan åka en sväng till Trolleboda! Håller tummarna för att vädret håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0