snow

Bröllop i sommar


I slutet på sommaren, eller början på hösten beroende på hur man ser på det, SKA JAG PÅ BRÖLLOP!
Jag har bara varit på ett i mitt liv. Eller två, om guldbröllop räknas (allt under en och samma helg, i september 2006). Eller då har jag varit på tre, haha. Men bara på ett riktigt och det var ju bra länge sen nu. Så därför ska det bli himla kul! Jag har köpt ett par snygga skor som känns rätt och nu vill jag också hitta en riktigt söt klänning! Jag har inga särskilda krav, bara att den ska kännas tillräckligt elegant för att ha på bröllop. Det viktigaste är faktiskt, nu kommer jag låta klyschig MEN det är så SANT, att man känner sig bekväm i den. Jag ser framför mig att den är syrenlila, av någon märklig anledning. Men det är inget måste! Tycker att den här marinblå från Esprit är fin men ja, jag vill ha något... roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0