snow

Din dag Bloggis!



Hallå juli!
Halva året har gått och nu ska vi försöka göra det bästa av den andra delen! Tycker ni inte? Idag firar bloggen sex år! SEX år, det är inte dåligt det! Vart tar tiden vägen? Nästan skrämmande vad snabbt det går! Här kommer en bild från sommaren, då jag började blogga. 15 år, en eftermiddag i Skepparkroken. Jag hade låtit slingorna växa ut och hade mina naturliga hårfärg. Klippt av håret hade jag också gjort. Ja du Bloggis, det var tider det! Det känns sjuuuuukt länge sen men ändå som igår. Men så kommer jag väl säga om den här dagen också, någon gång runt år 2020, tror ni inte? Ett riktigt stort och högt HURRA till bloggen idag i alla fall, för att du lever! Och ett tack till mig också. Som fortsätter trots att kommentartätheten inte är den bästa. Sidan kraschar aldrig för hög belastning men jag är så glad för er som kikar in här, det ska ni veta! Puss puss puss! Heja juli - låt du bli fantastisk!


GRATTIS BLOGGEN!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är grymt bra! Kram till dig <3

Svar: Puss å KRAM till dig, bästa du!
Annie

2014-07-01 @ 11:36:37
Postat av: Ebba

Grattis!!!! Du får inte sluta blogga!!!!! Då vet jag ju inte vad du gör om dagarna och då har jag ingen blogg som jag kollar in VARJE gång jag är inne på nätet. Så blogga ett tag till!!! :* <3

Svar: Jag fortsätter! Fina ord, tack! Jag tänker på dig ofta, hoppas Spanien levererar! <3
Annie

2014-07-01 @ 18:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0