snow

Fotbollssöndag

Fotbollskläder... bildbrist

Första dagen på läääänge som regnet bara öser ner.
Rätt mysigt tycker jag! Idag är det dock inte vilken regnig söndag som helst. Det är ju VM-final! Wohoo! Jag har inte varit allt för engagerad i den här fotbollen. Om man inte räknar att jag har följt Anna BrolinInstagram dagligen. Där får man veta både ett och annat. Till exempel att staden som kommentatorerna och studion ligger i heter Copacabana (väl?) och det minns jag för att jag tycker det är så slående likt Sean Banans Melodifestival-låt - Copa Copaca Banana. Men jag tror mig ändå veta att det är Argentina och Tyskland i final. Känns som att alla jag känner (inte för att jag har frågat men känslan ni vet, känslan) hejar på Tyskland! Så bara därför håller jag tummarna att Argentina kniper guldet! Nu har vi pratat fotboll så det räcker ett år framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0