snow

Fredagspodden



Hej fredag!
Hoppas ni är på strålande humör, precis som solen! Jag har startat den här dagen rätt tidigt, i alla fall för att ha sovmorgon. Gick upp vid halv åtta, åt frukost och läste tidningen. Nu tänkte jag bege mig ut på en snabbrunda. När man inte har allt för mycket tid till träning är intervaller perfekt. Jag brukar springa cirka en kilometer som uppvärmning, sen gör jag intervaller och varvar ner med att gå snabbt några kilometer. Idag passar det extra bra med powerwalk eftersom det är fredag, vilket betyder att ett nytt avsnitt av Fredagspodden ligger ute! Hannah och Amanda mina idoler, pratar om ditt och datt, himla trevligt! Beställde hem deras bok häromdagen. Tänkte ta med den till Kreta! Den kommer matcha havet med sin turkosblåa färg! GLAD FREDAG!

Bilden är lånad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0