snow

Garderobsrensning & picknick



Kan knappt beskriva lättnaden över att inte behöva tänka jobb och tider hela tiden.
Just nu försöker jag bara "tagga ner" och tillåta saker ta tid. Igår till exempel, städade jag min garderob i lugn och ro. Inget stress att jag sen skulle hinna det och det, istället njöt jag samtidigt som jag plöjde igenom alla hyllor. Njöt, tänker ni.. ja, jag älskar att ha ordning i min garderob. Man kan nästan tro jag är pedant men det är bara garderoben jag är så här noga med. Så att ni inte kommer och tror en massa nu, haha. Skänkte en stor kasse med kläder och skor. Efter det gick jag och Marcus en mil, utan att titta på klockan en enda gång. Älskar det! Vi pratade framtidsdrömmar, underbart att drömma helt fritt, rimligt eller inte - härligt! På kvällen var det som sagt picknick på nytt, med Johanna och Malin! En regnig dag som blev en riktigt fin kväll med solnedgång vid ån. Låter som jag har världens bästa liv, kanske. Men det har jag inte, det vet ni ju om. Det är bara det att jobbiga känslor, sjukdomar och sånt skit pratar jag inte om här. En liten påminnelse bara.. det behövs ibland.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0