snow

John Lennon


Viiiilket väder den här sommaren bjuder på!
Jag är nästan lite rädd att soltimmarna ska ta slut och att när jag går på semester nästa måndag har vi förbrukat alla. Och då kommer jag bara få regn, moln och kalla dagar. MEN så är det förstås inte! Positivt tänkande och sen får man ju försöka njuta av vädret ändå! Fast semester ännu inte har börjat. Och det har jag gjort den här helgen kan jag lova! Har knappt varit inne eller suttit vid datorn! Jippijaj! Idag har jag varit på stranden med Marcus och Anna. Vi doppade fötterna (fy vilket äckligt vatten, brungrumligt och dant), ätit isglass och jag har känt mig som coolaste bruden i mina nya solglasögon. Man blir en John Lennon-kopia med dem på näsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0