snow

Just do it - again!


Ni får kalla mig dum i huvudet. Eller bara konstig. För det är exakt så jag känner mig. Men nu har jag, frivilligt den här gången, anmält mig till Göteborgsvarvet 2015! Jag ser förstås fram emot det, annars hade jag inte gjort det. Men så här i efterhand kan jag ju ändå ställa mig frågan varför jag vill gå igenom allt det här igen - alla veckor av stress för att jag "inte hinner träna tillräckligt", alla pass i vinter, dagarna innan som bara var fyllda med massa ångest osv. Men allt är för den känslan jag hade under tävlingsdagen - stämningen, spänningen och gemenskapen. Och sen förstås att man hela tiden har detta i bakhuvudet som sporrar en, under hösten, vintern och våren, när det är som tyngst och kallast! Jag har även fått med mig Marcus och sen ska hela gänget från i år också vara med igen! Det kommer bli SÅ kul! Jag är inget fan av långdistans, det har jag lärt mig och accepterat, men jag älskar utmaningar! Den 23:e maj gäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0