snow

Ljusblåa dagar, seglar förbi



Första dagen på semester känns alltid speciell!
Man har inte kommit in i semesterlunket, kan inte riktigt slappna av och varje gång man kommer på att man faktiskt är ledig nu blir man så där pirrigt glad i magen! Idag har jag varit på stranden, ljuvligt med varma vindar! Hade sällskap av vindruvor, mamma, pappa, min Spotify-lista och en skvallertidning! Det sägs att vädret ska vända på måndag, så jag njuter så mycket jag bara kan! Kom på när jag var mitt uppe i mina jobb för ett par veckor sen, att det hade varit en bra grej att införa internetfria dagar på semestern, för att verkligen kunna släppa allt. Så jag tänkte ha 5:2-dieten, fast inte i matväg då utan teknikväg. Idag har det därför varit förbud mot Facebook, Instagram och bloggar. Kände dock att ett inlägg på min egna blogg inte ingår i Projekt: Slappna Av utan det är helt OK. Skönt att inte hela tiden få uppdateringar från alla runt omkring utan faktiskt försöka leva i nuet, som man så klyschigt säger. Ska strax hoppa in i duschen, spola bort sanden mellan tårna och möta upp Karolina för pizza i Magnarp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0