snow

Picknick-fantast



Häromdagen kom jag på hur otroligt många picknickar jag haft under de senaste veckorna. Igår var senast, tillsammans med Karolina! Det var så himla härligt! Slippa kolla klockan, sitta ner med havet som bästa utsikt och prata ikapp vad som hänt den senaste månaden! Idag är det en ny på gång. Jag har lite brått, ska bara skicka iväg det här inlägget och sen åka till stationen och möta upp Johanna! Vi gick i skolan tillsammans på högstadiet och har knappt sett sen dess. Ska bli väldigt, väldigt trevligt! Jag, Johanna och Malin ska picknicka ihop, kanske i gröngräset och kanske i ett litet lusthus precis vid ån. Vädret får bestämma! Mer picknick åt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0