snow

Semestern kan börja!!



Alltså, hur härligt är det inte?
Jag är ledig! Inte bara en helg eller så. Nej, utan i fem hela veckor! Så mumma det kan bli! Och hur har jag då firat in detta? Jag började med att cykla till stan. Jag hämtade ut ett paket med klänningar från Odd Molly! Beställde två stycken för ett par veckor sen, unnar mig själv aldrig något så dyrt. Sen mötte jag och Adam upp mamma och pappa vid havet. Låg på en strand som ligger lite mer avlägset än Klitterhus och Råbocka, väldigt skönt! Vattnet var varmt och luften klibbig! En bra start på ledigheten! Första veckan är, otippat nog, fullbokad! Men med bara massa roligheter. Fast tänkte att den här kvällen skulle bli lugn. Är så trött så trött. Lotta på Liseberg och Marabou får det bli. Eller Toblerone. Sa jag att jag åt tre 400-grammare Toblerone på tre veckor? Nej, kanske inte. Det var väldigt gott kan jag meddela. Dock mådde inte kroppen så bra av det. Jag har därför kommit fram till att choklad i kombination med mycket träning kommer bli mitt upplägg den kommande månaden. Woop woop - nu kör vi semestermood! Ni får följa med förstås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0