snow

Tid för vänner



Så snabbt den här månaden har gått.
Tänkte jag skriva. Men sen kom jag på att jag tycker att juli har varit så lååångsam! Jag har längtat så mycket efter semester dessa fyra veckor att det bara sjunger om det!Men även om jag jobbat en hel del har jag verkligen kunnat njuta av detta fina väder. Shit vad jag tjatar om denna värme men det känns som det var något helt otroligt den här sommaren. Det är dock lätt hänt att man tänker "jag ska njuta, jag ska njuta" så mycket att man nästan glömmer bort att njuta. Förstår ni hur jag menar? Kan bli lite trött på mig själv för det. Nu när jag väl är helt ledig känns det lite segt att det har vänt. Men men, om två veckor flyr jag landet och får förhoppningsvis sol och värme så det räcker och blir över. Ikväll har det hur som helst varit strålade fint! Är så tacksam för de senaste kvällarna. Fått ta igen mycket kompistid, fått umgås, prata, lyssna och struntat i allt vad telefoner heter! Sånt lever man länge på! Ikväll hade jag en försenad födelsedagsmiddag för Maja (som fyller år i november). Vi åt på torget, gick en promenad genom stan och jag visade vart jag vill bo när jag flyttar hemifrån. Augusti - ge oss mer sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0