snow

Torsdagsporträtt



Hello darlings!
Hoppas ni har det alldeles för bra i sommar-Sverige så ni inte märkt min frånvaro! Så långvarig var den ju inte men ändå, roligast om det uppdateras varje dag. Jag vill helst att de bloggar jag läser ska skriva två eller tre gånger men de kraven ställer jag inte på mig själv. Hur som helst, de senaste dagarna har varit ganska lugna. Lite för att jag försökt vila mig frisk från tröttheten. Och kaaaanske att jag har lyckats men jag ska inte säga allt för mycket än. Idag har jag varit en kortis på förskola, jag öppnade och gick hem lagom till fruktstunden. Imorgon har jag min sista dag! Åh! Snyft! Efter det åkte jag till gymmet där jag hade bestämt träff (låter nästan lite små-romantiskt) med Maja! Vi gymmade - och pratade, ska tilläggas - i nästan två timmar! Kändes underbart! Älskar att träna! Efter en energidepå på kycklingsallad la jag mig halvt i skuggan, halvt i solen och såg tisdags avsnitt av Allsång på Skansen! Sen cyklade jag till stan, gick i affärer, hittade en potential (syrenlila) klänning till bröllopet och när jag tröttnade cyklade jag hem igen och åt grillat! Var nyss ute och tog kort på.. mig själv, med mitt nya favoritlinne med minismå blommor som kuliss! Imorgon är det FREDAG och inte vilken fredag som helst.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0