snow

Trolleboda



Nu är jag tillbaka, mer död än levande!
Vi trodde vi hade kommit till Grekland men det var Blekinge som levererade 28 grader och ett hejdundrans väder! Vi kom upp vid lunchtid igår, hade 3-kamp och dragkamp, grillade och umgicks till långt in på natten. Vi gick inte och la oss förrän solen gick upp! Ett himla trevligt dygn som jag tyvärr (eller tack och lov kanske man snarare ska säga) inte har många bilder ifrån. Här är en från bryggan, 17 grader i vattnet men jag badade. Inte bara en utan två gånger. Ja, badkrukan ska aldrig få ha den högsta talan - hur mycket tänderna än skakar! Nu ska jag sova och tagga två delade turer! Förskolan på dagen och äldreboendet på kvällen både måndag och tisdag. Tre veckor kvar till semestern. Jag räknar ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0