snow

Vardagstugg


Hej Bloggis!
Hoppas ni mår bra! Stockholm har klagat på kalla grader och massa regn ett bra tag nu. Jag tycker det är ganska varmt och skönt här, förutom idag. Nu kan även jag känna igen mig i vad de säger. 16 grader, tunga moln och rusk! Men mig gör det inte så mycket. Jag ska jobba kväll och då är det rätt mysigt med kusligt väder! Är på äldreboendet den här veckan och har även fått lite tider där framöver. Himla skönt att slippa gå hemma och vänta på att de ska ringa! Kan inte känna mig ledig och avslappnad om jag vet att jag måste vara redo att rycka in på momangen! Annars då? Har ni semester eller jobbar ni röven av er eller hur står det till? Min semester börjar först vecka 31 så tills dess har jag planerat in, mellan jobben, lite "utflykter" här och var. Älskar att ha saker att se fram emot! Till helgen ska jag åka till Blekinge. Vi är några stycken som ska dit, till en kompis stuga! Vi ska grilla, leka lekar, bada och bli myggbitna! Det ska bli kul! Om inte bloggen blir uppdaterad får ni kika in på mitt Instagram-konto @hoppandehatten istället. Men först ett par arbetspass och fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0