snow

Drömmer om augusti

Sommar-Sverige!

Vet ni vad jag går och längtar till?
Augusti! För då har jag semester! Visste inte alls hur jag skulle göra i våras med ledigheten. Jag kände att jag ville ha några veckor helt ledigt i sommar. Det känns som det var länge sen. Fast det var det egentligen inte. Det finns ju de som jobbar hur mycket som helst och bara har en vecka totalt. För två år sedan hade jag mitt sista sommarlov. Kanske var det sex veckor. I år får jag FEM och det ska bli så himla härligt! Ser fram emot att slippa tänka på att ha mobilen nära till hands, ifall någon från jobbet skulle ringa. Längtar efter att ha oplanerade dagar med min familj och kunna dra iväg på spontana utflykter utan att behöva tänka på tiden. Också ser jag fram emot Kreta förstås! Bada i ett varmt Medelhav, spela kort på balkongen och hänga med kompis en hel vecka!! Har aldrig varit på en resa med vänner innan så vet inte riktigt vad jag har att förvänta mig. Men kul ska det bli! Auguuuustiii - komsi komsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0