snow

Flaggor till cupcakes


Hej denna hääärliga onsdag!
Får tänka efter ordentligt för att komma på vilken veckodag det är! Det känns snarare som torsdag men det är ju midsommar på fredag! Då är jag ledig och det ska så bli kul med krans i håret, lekar och fest! Och på tal om fest - och därmed flaggor - så kom jag att tänka på cupcakes! Var inne på Leila Lindholms webbutik för första gången ikväll och fick en idé om att göra flaggor, att ha i cupcakes. Det borde inte vara så svårt! Efter lite googlande fick jag ihop dessa! Som ni kanske vet var jag en riktig pysseltjej för några år sedan. Jag har väl berättat att när jag hade min topp gjorde jag en egen kortlek? Haha, den ligger här. Helt orörd. Tänk vilken tid det måste ha tagit! Idag gick jag tillbaka några år i tiden och pysslade med tandpetare och mönstrat tejp! Tejprullarna köpte jag på BR Leksaker för en herrans massa år sedan. Jag använde fem rullar och när de var slut var jag bara tvungen att köpa fem till. Såklart. Typiskt mig att bunkra upp och vänta på ett "bättre tillfälle". Fina pennor och pärlor ligger här hemma på hög. Allt är nästan oanvänt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0