snow

Hjälpreda

 
Heeej Bloggis! Här är det en trött Annie som talar! Efter jobbet igår cyklade jag direkt hem till Anna! Hennes bror tog studenten och jag var där för att hjälpa till! Jag och Anna diskade, åt vattenmelon, pratade med släktingar, drack champagne, dukade av bord, åt världens godaste romsås och lax, fyllde på skålar och hann även ha springtävling med hennes kusiner! En fullsmockad kväll vill säga! Vid halv elva tackade jag för mig, åkte hem och duschade, åt choklad och somnade gott! Idag har jag vaknat upp med halsont och lite irritation. Hade nämligen lite brått när jag åkte ifrån förskolan igår. Glömde telefonen fast jag hade kollat nooooga så allt var med! Så typiskt mig - tro att jag har full koll och ändå glömmer jag det viktigaste typ! Har hämtat den nu i alla fall och den var mycket riktigt där jag lämnade den! Tur det! Nu ska jag dricka C-vitaminbrus och fira Sveriges nationaldag med min fina kusin Ebba! Glad fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0