snow

Mer tid tack!


Hej hej alla där ute! Jag får be om ursäkt för frånvaron här inne den här veckan. Men som jag nämnde tidigare jobbar jag måndag till söndag så då får det bli väldigt glest med inlägg. Även om veckan började med korta arbetsdagar så har jag fyllt ut eftermiddagarna rejält så den har varit allt annat än lugn. Men man hinner mycket när man är effektiv! I måndags var Karolina här, vi åt torsk och gick till parken. Pratade i 190 för att hinna med allt och åt saltlaktris! I tisdags andades jag och i onsdags var jag och Marcus i Helsingborg. Vi mötte upp "vårt par", åt kinesiskt och spelade minigolf vid gröningen. Väldigt roligt att ses - det händer allt för sällan! I torsdag styrde jag och mamma upp en after work! Vi bjöd på olika sallader, kycklingspett, rosé och tzatziki bland annat! Jag hade gjort cupcakes som jag pyntade med flaggorna, som ni sett här på bloggen. Mycket trevligt alltihop! Igår hade jag en delad tur och idag har jag jobbat fram till fyra och imorgon har jag en delad igen! Behöver jag säga att jag är T-R-Ö-T-T? Men jag ska inte klaga! Det blir lite mycket ibland bara. Nu ska jag njuta av en ledig kväll. Jag har bjudit hit Marcus på en Burger King-dejt. Så romantiskt det bara kan bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0