snow

Mijas ♥


Hallå mitt i söndagskvällen!
Innan jag poppar en påse popcorn och slår igång en film vill jag ta oss tillbaka till förra torsdagen! Förmiddagen spenderade vi vid poolen men framåt lunch gick solen i moln och vi passade då på att checka av ett utflyktsmål vi hade på resan! Vi hade inga som helst förväntningar på Mijas mer än att husen skulle vara vita, eftersom det är känt som "den vita byn". Vi körde och körde upp för bergen och tänkte väl mest att vi skulle mötas av en fantastisk utsikt där uppe. Men alltså jag föll pladask när jag fick se vart vi hamnat! De sötaste gågatorna som var så välgjorda och städade. Det kändes som de verkligen tog hand om alla hus och trappor, gatstenar, caféer och restauranger. Ja, jag kan inte beskriva hur gulligt det här stället är. En bild säger väl mer än tusen ord, så jag låter de tala för sig - även om jag försökt beskriva det både en och tre gånger. En sak vet jag i alla fall: hit måste jag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0