snow

Min helg



Jag brukar ändå försöka skriva här varje dag men i helgen sket jag helt enkelt i det. Ni är ju ändå inga hejare på att göra ljud ifrån er så jag tänkte att nu jäklar ska ni få betala för det. Haha, nejdå så bitter är jag inte. Helgen började vääääldigt lugnt. Jag var supertrött efter en lång dag på förskolan i fredags. Handlade hem massa godis - Toblerone bland annat mmmmmmm - som jag knaprade på till en kriminalserie. I lördags var jag hos Anna på kvällen. Hon har fyllt år så vi firade henne med tapas och vin! Vi var ett gäng som spelade kubb (tjejerna vann över killarna, så fick vi det också sagt), spelade bubblan också dansade vi till Abba i vardagsrummet! En mycket, mycket bra kväll! Söndagen var seg, jag skulle springa långt men kom knappt ut för dörren. Fast där ljög jag. Var ju hemma hos mormor och morfar en runda innan solen gick ner. Tog det här kortet på deras fina blommor! Bäddade senare ner mig framför min favoritfilm 27 Dresses. En toppenbra helg. Jag ser fram emot fler...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0