snow

Pingstafton


Hej denna pingstafton! Vilken dag vi har och har haft här! SOL så det står härligt till! Jag är så där konstigt trött idag. Tror det är en förkylning som spökar! Tänk: jag har nästan varit helt befriad från dem sen i julas! Otroligt! Under hösten avlöste den ena, den andra och jag tänkte att ska det fortsätta så här känns det knappt värt att jobba på förskola. Men skam den som ger sig! Mitt immunförsvar fick verkligen kämpa men byggdes upp och blev starkare än någonsin! Sköööönt! Men nu är spöket tillbaka men tröttheten har inte fått mig helt ur balans i alla fall. Jag har haft en, mycket efterlängtad, picknick med Malin! Det är vår grej nu för tiden. Vi har ätit pastasallad och kakor på en filt vid Vita Räck. Snålade med dricka så efter ett par timmar hade vi huvudvärk och torra munnar, haha. Vi kollade på när båtar puttrade förbi, brudpar fotograferades och gick igenom ett folktätt Ängelholm! Gillar när stan är full med människor och solen lyser - då vet man att det är sommar på riktigt! Bjussar med ett par bilder från Malaga. Den här kvällen var det Champions Leuge-final och jag var minst sagt lagom road. Så efter första halvlek fick jag springa av mig likt ett litet barn på stranden för att orka se nästa 45-minutrare. Nu önskar jag er en GLAD pingstafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0