snow

Sol & shopping!

Alltså herregud, jag hade nästan glömt bort hur det känns att ha en ledig dag. Och då var det ändå bara en vecka sen jag hade det. Men det var och är underbart! Vaknade klockan 05:59 i morse i ren panik, över att jag försovit mig! Fattade inte hur jag kunde glömma sätta larmet igår kväll och jag var precis på väg att sätta fart när jag kom på att jag faktiskt är ledig idag. Det är inte ofta jag säger "skönt att helgen är över" men det är det verkligen! Så vad har jag då gjort idag? Startade dagen med att bädda rent, tvätta överkast och dammsuga en sväng. Sen drog jag iväg till gymmet. Fick bokstavligt tala damma av joggingskorna så då förstår ni att det var ett tag! Pinsamt! En påminnelse till mig själv: mer motion! Man mår som en prinsessa efteråt (om vi förmodar att de alltid nu mår bra!). Åkte hem, bytte träningskläderna mot bikinin och njöt av denna strålande vackra dag. Efter ett tag, när jag lyssnat klart på Fredagspodden, och det var för svettigt i solen åkte jag och mamma till stan. Jag köpte sandaler för halva priset och en klänning från Cream! Inget mer köpstopp alltså! Himla skönt att äntligen få spendera pengar igen! Det är kliat i fingrarna, haha - faktiskt nyttigt att ha det och bli av med jag-blir-lyckligare-bara-jag-får-DEN-saken-känslan!


Nu sitter jag här med mensvärk, vilket är mindre trevligt.. Hoppas ni alla haft en bra måndag! Jag funderade ett tag, och bestämde mig för, att sluta blogga. Tänkte att jag skulle säga adjö imorgon, när bloggen fyller år och hade till och med skrivit "tacktal" och allt. Men det kändes alldeles för sorgligt att lämna detta så Annie-som-hatar-förändringar-människan inom mig sa att vi fortsätter ett tag till! Vi får helt enkelt se när det blir. Kanske till hösten. Men vi tar det som det kommer! Hej på en stund!

Kommentarer
Postat av: Maja

Annie, sluta inte att blogga! Din blogg är min favoritblogg! <3

Svar: Tack, vad glad jag blir! :D
Annie

2014-06-30 @ 20:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0