snow

Sommar på riktigt


Det absolut bästa med sommaren kan vara LJUSET! Är helt kär i det just nu, magiskt i juni! Igår var jag och några vänner på stranden. Vi åt pizza, spelade kubb och halv elva när jag slirade upp på uppfarten började det skymma. Helt otroligt! Att det kan vara ljust så länge! Var så varmt att vi kunde gå i shorts eller klänning hela kvällen också och ja, nu har sommaren verkligen börjat på riktigt! Tar några veckor till dock innan jag vågar mig på ett dopp i havet. Isande kallt! Men i år ska här badas! Det har jag bestämt! Nu ska jag ladda inför en strålande eftermiddag med busungarna! Idag är det fika med föräldrar och det börjar dra ihop sig inför många barns sommarlov! Skönt för dem, verkligen, men lite sorgligt för då blir det många hejdå:n och sånt gillar inte jag, snyft! Ha en fantastiskt måndag, i detta 25-gradiga Sverige!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0