snow

Upp med hättan!


Det som är bra med att jag och Ebbas ses och tar kort är att jag bunkrar upp med bloggbilder för ett tag. Och det är bra. För då förfaller inte blogginspirationen eller motivationen om jag vet att det ligger några foton och väntar på att bli uppladdade på bloggen. Skönt! För blir det torka här inne så vet ni ju att det alltid är p.g.a. bildbrist. Hur som helst så sa jag ju häromdagen att vi passade på att dra ut mellan regnskurarna för att fota. Efter ett tag började det dock droppa igen och då var det bara att slänga upp hättan. Fast det gör inte så mycket när man har en himla härlig rock på sig. Älskar min regnkappa! Men ännu mer gillar jag kanske min nya klänning! Skrev för en herrans massa dagar sen att jag beställt kläder från den HÄR sidan. Och denna blå kreation var en del av beställningen. Minns att jag pulsade över torget i kängor i vintras för att hämta ut dem. Snöyra, isiga gator och det kändes som en evighet tills jag skulle kunna använda de tunna plaggen som låg i påsen men NU är den tiden här! Njut Annie, njut! Älskar regnkappor och klänningar men allra mest älskar jag sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0