snow

Hiss eller diss?


Vi kan ju inte bara prata om bedrövligheter även om det ligger i fokus när man inte mår bra. Hur som helst så kom jag att tänka på den här klänningen när jag bläddrade igenom albumen häromdagen. De är tagna från semestern i Benalmadena. Precis ovanför strandremsan ligger den flera kilometerslånga strandpromenaden där fiskrestauranger trängs med plottriga stråkhattsbutiker. Hur mysigt som helst och det får mig att längta tillbaka - till solkusten, till värmen och till dofterna (varför luktar det så annorlunda utomlands?)!! Men ja, nu var det ju klänningen vi skulle prata om. Handlade denna i somras och tyckte väl då att det var ett bra fynd. Och det är det kanske. Jag har inte bestämt mig än. I ena sekunden ser jag ett fint virkat, lite smågulligt, plagg när jag tittar på den. I andra sekunden ser jag en gammaldags klänning i mormorsstuk med en halvtaskig längd, haha. Kan inte bestämma mig! Men har en idé om att ta bort underklänningen (vet jag nämnde detta när jag visade den för er, men sen glömt bort att testa det) och istället bara använda den virkade delen, till stranden med bikini under. Gäller bara att man är brun för annars går allt i samma färgskala, haha. Ja, vilka påhitt va! Så säg nu, och var ärliga för böveln, HISS eller DISS?!

Kommentarer
Postat av: Ebbis

HISS!!!!!! :D

Svar: Tack! Vad söt du är!
Annie

2014-03-12 @ 22:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0